Pięć korzyści posiadania własnej strony internetowej

Pięć korzyści posiadania własnej strony internetowej

Udostępnij ten artykuł

Pięć korzyści posiadania własnej strony internetowej

Brak strony internetowej, to dla wielu osób pewna anonimowość. Nic więc dziwnego, że osoby, które rywalizują z firmami posiadającymi własną stronę internetową, przegrywają tę rywalizację na starcie.

W dobie XXI wieku, mając niezwykle skuteczne narzędzia, mamy możliwość dotarcia ze swoją reklamą niemal do każdej osoby. Podstawą już nie jest witryna internetowa, lecz możliwość wyświetlania swojej firmy na smartfonach, w dowolnym miejscu na ziemi.

W tej publikacji przedstawiam pięć korzyści posiadania własnej strony internetowej!

Wiarygodność.

Nic bardziej nie uwiarygadnia, jak własna strona firmowa potwierdzająca kompetencje oraz posiadająca dane o legalności prowadzonej działalności gospodarczej.  

Oszczędność czasu.

Nic bardziej irytującego nie jest jak ciągłość odpowiadania wciąż na te same pytania klientów, z których większość i tak nie jest na etapie złożenia zamówienia na usługę/produkt. Strona z ofertą i specyfikacją przyczynia się do „przesiewu” klientów, którzy szukają informacji a niekoniecznie chcą skorzystać z oferty firmy.  

Niezależność w publikacji treści – wolność słowa.

To właśnie dzięki system do zarządzania treścią, CMS (Content Management System), każda osoba, która potrafi obsługiwać komputer jest w stanie zarządzać treścią na stronie internetowej. Dostęp do Panelu Administracyjnego zwiększa niezależność oraz przyczynia się do szybkich zmian odpowiadając na stale rosnące potrzeby rynku.

Dostępność na telefonach i tabletach.

Ostatnie dziesięciolecie, to ogromny postęp technologiczny. Aktualnie operatorzy telefonii komórkowej wdrażają zasięg 5G, aby sprostać wyzwaniom smartfonów, które są standardem w każdym domu.

Przewaga konkurencyjna.

Która firma jest wiarygodniejsza? Firma pani Krystyny ogłaszającej swoje usługi o „stówkę” taniej na bezpłatnych portalach społecznościowych, czy firma XYZ, która zainwestowała środki w profesjonalną stronę internetową z ofertą, referencjami oraz cennikiem swoich usług? Myślę, że odpowiedź jest oczywista.

Większa sprzedaż.

Pełny zakres usług lub opis całego asortymentu zwiększa sprzedaż, ponieważ klient dokupuje dodatki, o których nawet nie był świadom istnienia.

 

Zapisz się do newslettera

Bądź na bieżąco i ucz się od najlepszych

Zobacz inne

Myślisz nad nową witryną internetową? A może masz już własną stronę firmową i przyszedł czas rozwinąć swoje możliwości marketingowe? Zapraszam do kontaktu. Rozmowa nic nie kosztuje, ani nie zobowiązuje, a na pewno czegoś nowego Ci dostarczy.