Pięć korzyści posiadania własnej strony internetowej

Brak strony internetowej, to dla wielu osób pewna anonimowość. Nic więc dziwnego, że osoby, które rywalizują z firmami posiadającymi własną stronę internetową, przegrywają tę rywalizację na starcie.

W dobie XXI wieku, mając niezwykle skuteczne narzędzia, mamy możliwość dotarcia ze swoją reklamą niemal do każdej osoby. Podstawą już nie jest witryna internetowa, lecz możliwość wyświetlania swojej firmy na smartfonach, w dowolnym miejscu na ziemi.

W tej publikacji przedstawiam pięć korzyści posiadania własnej strony internetowej!

Wiarygodność.

Nic bardziej nie uwiarygadnia, jak własna strona firmowa potwierdzająca kompetencje oraz posiadająca dane o legalności prowadzonej działalności gospodarczej.  

Oszczędność czasu.

Nic bardziej irytującego nie jest jak ciągłość odpowiadania wciąż na te same pytania klientów, z których większość i tak nie jest na etapie złożenia zamówienia na usługę/produkt. Strona z ofertą i specyfikacją przyczynia się do „przesiewu” klientów, którzy szukają informacji a niekoniecznie chcą skorzystać z oferty firmy.  

Niezależność w publikacji treści – wolność słowa.

To właśnie dzięki system do zarządzania treścią, CMS (Content Management System), każda osoba, która potrafi obsługiwać komputer jest w stanie zarządzać treścią na stronie internetowej. Dostęp do Panelu Administracyjnego zwiększa niezależność oraz przyczynia się do szybkich zmian odpowiadając na stale rosnące potrzeby rynku.

Dostępność na telefonach i tabletach.

Ostatnie dziesięciolecie, to ogromny postęp technologiczny. Aktualnie operatorzy telefonii komórkowej wdrażają zasięg 5G, aby sprostać wyzwaniom smartfonów, które są standardem w każdym domu.

Przewaga konkurencyjna.

Która firma jest wiarygodniejsza? Firma pani Krystyny ogłaszającej swoje usługi o „stówkę” taniej na bezpłatnych portalach społecznościowych, czy firma XYZ, która zainwestowała środki w profesjonalną stronę internetową z ofertą, referencjami oraz cennikiem swoich usług? Myślę, że odpowiedź jest oczywista.

Większa sprzedaż.

Pełny zakres usług lub opis całego asortymentu zwiększa sprzedaż, ponieważ klient dokupuje dodatki, o których nawet nie był świadom istnienia.