ProduktywnośćRozwój firmTechnology

Jak uporządkować swoje zadania i projekty

Prowadząc własną firmę, chciałbym aby nie jeden dzień trwał co najmniej 12 godzin dłużej.

Czasem pojawiają się projekty, w których końca nie widać. Zadania się ciągną tygodniami, a czasu jak zwykle za mało. Wiadomo klient czeka a i są też inne zadania dnia codziennego.Takim sposobem nasze skupienie jest rozsiane w różnych wątkach naszej pracy.

Ktoś mógłby powiedzieć, że trzeba zastosować zasadę Pareto. Ale czy na pewno jest tak, że 20 procent naszych działań tworzy 80 procent naszej sprzedaży? Moim zdaniem nie. Uważam, że wszystkie małe kroki składają się na wynik całościowy. Po prostu, pewne kwestie są niepoliczalne i ciężko je przełożyć na konkretne wyniki.

Wracając do naszych zadań dnia codziennego. Jak się w nich odnaleźć i nie pogubić? Ja stosuję bardzo fajną aplikacje do zarządzania zadaniami. Nazywa się ona Trello. Mam ją na komputerze i na telefonie. Zawsze kiedy pojawi się nowe zadanie, które nie można wykonać od razu (np. telefon do klienta wieczorem bo teraz zajęty), to je od razu zapisuję w apce i ustawiam działanie na inny czas. Gorąco polecam przetestować aplikację Trello – Super zwiększa ona wydajność!

Pobrać można ją na stronie producenta. Szybko przejdziecie na nią klikając logo obok.

Aplikacja w wersji bezpłatnej ma bardzo obszerną funkcjonalność.

Newsletter

Please wait...

Dziękuje za dołączenie do grona osób, które jako pierwsze otrzymają najnowsze artykuły eksperckie.

Ciekaw jestem Waszej opinie na temat tej aplikacji? Może też używacie albo znacie jakąś inną godną polecenia aplikację? Chętnie się o tym dowiem i następnym razem podzielę z czytelnikami.

Tym samym, jeśli takie wskazówki są dla Ciebie wartościowe, to zapraszam do zapisania do mojego newslettera. Wtedy będziesz mieć gwarancje, że nic Cię nie ominie i pierwsza/y będziesz wiedzieć o nowych publikacjach,