Jak zrobić stronę One Page i co zamieścić na Stronie Głównej

Jak zrobić stronę One Page i co zamieścić na Stronie Głównej

Udostępnij ten artykuł

Dziś mam dla Ciebie szybki przewodnik na temat tworzenia skutecznej Strony Głównej lub typu One Page dzięki któremu poznasz tajniki tworzenia efektywnej strony firmowej z praktycznym poradnikiem! Skoncentruj się na atrakcyjnym wstępie, przedstaw swoją firmę w sposób przyciągający uwagę, ukierunkuj gałęzie działalności, podkreśl korzyści dla klienta, zaprezentuj portfolio i rekomendacje klientów. Daj swojej stronie głównej nowe życie, przyciągając użytkowników i zachęcając ich do bliższego poznania Twojej firmy. Sprawdź, jak skutecznie przekazać kluczowe aspekty działalności i zbudować pozytywne wrażenie od pierwszego wejrzenia!

1. WSTĘP

Pierwszym krokiem do zachęcenia odwiedzających do dalszego poznawania naszej firmy jest atrakcyjny wstęp na stronie głównej. Może to być w formie slidera, kafelków lub guzików, prezentujących główne usługi lub kategorie produktów. Ten element powinien być zwięzły, ale jednocześnie przyciągający uwagę, zachęcając do dalszego odkrywania naszej oferty.

Przykładowo, jeśli jesteś profesjonalnym fotografem, możesz zastosować dynamiczny slider prezentujący różnorodne sesje zdjęciowe, ilustrowane efektownymi grafikami i krótkimi opisami. W przypadku sklepu internetowego z szeroką ofertą, kafelki lub guziki mogą reprezentować główne kategorie produktów, wzbogacone o atrakcyjne zdjęcia.

2. PRZEDSTAW SIĘ

W sekcji „Przedstaw Się” chcemy dostarczyć użytkownikowi istotnych informacji na temat naszej firmy. To idealne miejsce, aby krótko opowiedzieć o naszych doświadczeniach, wartościach, misji, oraz tym, co nas wyróżnia. Pamiętajmy o podstawowych punktach:

  • Długość działalności na rynku i ewentualne wcześniejsze doświadczenia.
  • Doświadczenie zawodowe, szkolenia, certyfikaty.
  • Wartości, misja, atuty i wyróżniki na tle konkurencji.
  • Inspiracja do rozpoczęcia działalności.
  • Znaczenie ekologii lub działalności charytatywnej.

Zamieńmy to wszystko w zwięzłą notatkę, która przekazać może istotne informacje bez nudzenia odwiedzającego.

Opis naszej firmy może być zainspirowany realnymi wydarzeniami. Jeśli nasza firma istnieje na rynku od 10 lat, możemy podać konkretne przykłady projektów, które zdobyły uznanie w branży. Jeśli kierownictwo firmy posiada imponujące doświadczenie zawodowe, warto wymienić konkretne osiągnięcia, a nawet zamieścić zdjęcia z ważnych wydarzeń. Przykładowo, jeśli nasza firma działa w branży IT, możemy wspomnieć o udziale w ważnych konferencjach czy uzyskanych certyfikatach.

3. GAŁĘZIE DZIAŁALNOŚCI

Kolejnym krokiem jest jasne przedstawienie głównych gałęzi naszej działalności. Podzielmy je na kategorie i dodajmy krótki opis, podkreślając jedną kluczową korzyść, która może zainteresować potencjalnego klienta. Tutaj nie chcemy przeciążać informacjami, ale skupić się na zachęcaniu do dalszego zainteresowania pełną ofertą w innych sekcjach strony.

4. KORZYŚCI DLA KLIENTA

W tej sekcji skupmy się na naszej grupie docelowej, identyfikując ich potrzeby, pobudki zakupowe i oferując korzyści wynikające z korzystania z naszych usług lub produktów. Wyraźnie przedstawmy, co nas wyróżnia na tle konkurencji, dostarczając potencjalnym klientom solidnych powodów, dla których warto skorzystać z naszej oferty.

Przykładowo, jeśli prowadzimy sklep internetowy który oferuje ekologiczne produkty, warto podkreślić korzyści dla klienta, takie jak brak wzmacniaczy smaku oraz dodatkowych substancji chemicznych czy dbałość o zdrowie. Innym przykładem może być firma szkoleniowa, która oferuje rozwiązania zwiększające efektywność pracy, co przekłada się na oszczędność czasu i zasobów dla klienta.

5. PORTFOLIO I CASE STUDY

Jeżeli posiadamy bogate portfolio, zamieśćmy na stronie głównej kilka wybranych projektów w skróconej formie. Każdy z nich może być linkiem prowadzącym do pełnego Case Study, gdzie opiszemy szczegóły realizacji projektu.

6. REKOMENDACJE

Jeśli mamy możliwość pochwalić się pozytywnymi opiniami klientów, umieśćmy je na głównej stronie. Skoncentrujmy się na realnych doświadczeniach i wartościach, jakie nasi klienci otrzymali korzystając z naszych usług.

7. FORMULARZ KONTAKTOWY I LOKALIZACJA

Na końcu, umieśćmy formularz kontaktowy z zachętą do poznania szczegółów naszej oferty. Jeżeli posiadamy punkt stacjonarny, dodajmy mapę ułatwiającą klientom znalezienie naszego miejsca. Pamiętajmy, że strona główna powinna być jak magnes przyciągający użytkowników, zachęcający ich do dalszego poznawania naszej firmy. Odpowiednio zorganizowane informacje pomogą w efektywnym przekazie kluczowych aspektów naszej działalności.

Zapisz się do newslettera

Bądź na bieżąco i ucz się od najlepszych

Zobacz inne

Myślisz nad nową witryną internetową? A może masz już własną stronę firmową i przyszedł czas rozwinąć swoje możliwości marketingowe? Zapraszam do kontaktu. Rozmowa nic nie kosztuje, ani nie zobowiązuje, a na pewno czegoś nowego Ci dostarczy.